Witaj na pradawnym forum , które w czasach starożytnych tętniło życiem. Dzisiaj inna epoka, fora internetowe nie mają już takiej popularności, ale mimo to zajrzyj do nas , napisz posta lub na chacie od czasu do czasu. Zagraj w mugena z postaciami ze swojego ulubionego anime. Niech pojawi się nuta nostalgii. Stary Leśniczy wciąż tutaj mieszka :)
Witam ,
Błyskawicznym tempem się doczekałam FULL Ino , robiłam dosyć długo , w kodowaniu pomógł mi troszkę kolega bo wypadam przy tym blado ^^ , tak czy siak to już Oficjalna Ino , która posiada to co w Shippuudenie ^^ , . Jeżeli by występowały jakieś bugi proszę zgłaszać.Dodałam do niej dosyć dużo dźwięków , żeby to nie była jakaś kukiełka. Dodałam także niektóre efekty z pomocą kolegi.
Załączam nową grafikę Shintenshin'a :
@Movelist:
a - kick
s - great kick
d - great punch (potrzebne 1 punkt chakry)
z - normal hit
z + z + z - combo
c - shuriken
x + z - chakra charge [ładowanie chakry]
down + z - teleport
jump + s - air kick
jump + x - air punch
+ Chiyute no Jutsu - x + a (Jest to raczej słabe Leczenie , również jak Ino nie jest zaawansowanym medykiem)
Ninpou: Shintenshin no Jutsu - down + foward + c
http://www.zshare.net/download/72629218dba6e586/ - Download
PeeS: Miło mi się ją robiło , i mam nadzieje że powstaną nowe Ino z Shippuudena. Zrobiłam ją , ponieważ Ino z Shippuuden'a jak postać M.U.G.E.N. nie ma , nie znalazłam bynajmniej w necie ^^. Mam nadzieje , że postać się sprawdzi jak na Ino.
Ostatnio edytowany przez Hataro (2010-02-16 10:45:48)
Offline
BazowyLVL
Powiem to tak jak na pierwszą postać to nie jest źle(nie wiem czy to przeróbka, ale jeśli tak musisz mieć zgodę autora )
napisałaś, że dodałaś dużo dźwięków a ja usłyszałem tam tylko ok. 8-9, jak na mój gust jest to tylko kilka odgłosów a nie dużo:P, jeśli szukasz odgłosów to proszę: http://www.blaze.samouczek.com/?Open_source:Rips:Sounds są to open source możesz ich używać bez zgody autora, ta komenda: Ninpou: Shintenshin no Jutsu - down + foward + c powinna mieć na końcu nie "C" a "Z" (chyba że to ja nie rozumiem klawiszów używanych w mugenie) poza tym:
-podoba mi się ten obrazek i zmiana koloru tła przy użyciu Shintenshin no Jutsu,
-przy rzucie kunaiem sprity postaci posuwają się lekko do tyłu
-kop w powietrzu strasznie posuwa nas w dół, jeśli chcesz to zmienić zrób tak:
Spoiler:
; Jump Light Punch
[StateDef 600]
type = A
movetype= A
physics = A
juggle = 1
ctrl = 0
velset = 0,0 ;ja bym to usunął ponieważ prowadzi to do ściągnięcia postaci w dół
anim = 600
poweradd = 20
sprpriority = 2
[State 600, 1] ;HitDef
...
[State 600, 5]
type = CtrlSet
trigger1 = AnimTime = 1
value = 1 ;stan "1" nie istnieje więc przeprowadzi cię do tak zwanego "spadania"
ogólnie postać jest dobra, ale niedopracowana moja ocena to 6/10,po pracuj jeszcze trochę a może będzie to najlepsza Ino z Shippuden`a
Offline
Niestety, ale w mojej ocenie postać słaba. Na twoim miejscu przyspieszył trochę animację uderzeń oraz obniżył animację trafienia przeciwnika(chodzi mi o wartość "sparknoxy" ), poza tym proszę cię, znajdź jakieś inne sprity kunaia, bo teraźniejsze wcale go nie przypominają. Poza tym za szybko rzuca te kunaie. Można po prostu ciągle rzucać i tak zablokować przeciwnika. Co do leczenia dodałbym jakąś animację (gwiazdki czy coś takiego, aby było widać że się leczy), w Shintenshin no Jutsu zmieniłbym to aby ten różowy pocisk nie przelatywał przez przeciwnika tylko się w niego wbijał, bo z tego co wiem jest to jej dusza i to ona wchodziła w przeciwnika.
I jeszcze jedna rzecz. Zmniejsz przemieszczenie się do przodu w trakcie pięści w powietrzu, bo to trochę głupio wygląda. Ogólnie daję 3/10, ale wszystko jest do poprawienia.
Offline
LSSJ
Fajna Ino trzeba przyzna według Mnie najlepsza Ino jaka powstała napewno się Namęczyłąs wiec Gz i tylko tak dalej
Offline
SSJ2
Na te słowa czekałem mam nadzieje ,że poprawisz trochę animacje i wygląd postaci PAMIĘTAJ efekty przy skoku, atakowaniu itp. też są ważne
Ostatnio edytowany przez Uchiha Obito (2010-03-19 18:23:58)
Offline