Baza postaci MugenArchive

  • Polecamy stronę mugenarchive. Jest to największy zbiór postaci do mugena ze wszystkich anime. Baza cały czas aktualizowana. Pobierz swoich ulubionych bohaterów i dziel się opiniami na naszym forum. Bądź częścią społeczności
    Baza postaci

Ogłoszenie

Witaj na pradawnym forum , które w czasach starożytnych tętniło życiem. Dzisiaj inna epoka, fora internetowe nie mają już takiej popularności, ale mimo to zajrzyj do nas , napisz posta lub na chacie od czasu do czasu. Zagraj w mugena z postaciami ze swojego ulubionego anime. Niech pojawi się nuta nostalgii. Stary Leśniczy wciąż tutaj mieszka :)

Arturia-Pendragon-95017-thumb Edward-Elric-Fix-AI-30783-thumb Gintoki-39783-thumb Goku-MUI-92988-thumb Goku-SSB-22899-thumb Gon-17939-thumb Ichigo-Final-39597-thumb Inuyasha-Diogo-76243-thumb Ippo-42350-thumb jotaro-spr-4-E30-thumb Kenshin-33694-thumb n-Lkn-thumb Natsu-73764-thumb Saitama-78668-thumb Seiya-43859-thumb SM-Luffy-TS-45684-thumb Tanjiro-31403-thumb Toriko-by-Trafalgar-Lawzz-19895-thumb


#1 2009-05-12 22:00:49

plllizzz

https://i.ibb.co/NjnZzxX/elite.png

Zarejestrowany: 2007-12-01
Posty: 1851

Avernum - Podziemne Więzienie

Avernum - tajemnicza kraina, położona głęboko pod powierzchnią ziemi. Miejsce zesłania dla wszystkich, którzy złamali prawo, a w Imperium jest nim wola Hawthorne'a. Złodzieje, mordercy, ale i zwykli ludzie, którzy za dużo mówili, a także przedstawiciele innych ras niż ludzie - wszyscy lądują tam, by nie zakłócać porządku idealnego świata na powierzchni.

Tym razem padło na was. Wasze zbrodnie były większe lub mniejsze, ale wyrok był jeden - banicja. Nikt nie wie, co jest po drugiej stronie, ponieważ nikt jeszcze stamtąd nie powrócił. Gdy prowadzą was zakutych w kierunku portalu, zadajecie sobie tysiące pytań. 'Czy jest tam woda? Czy jest powietrze? Czy ludzie jakoś tam sobie radzą?' - krążą w waszej głowie, aż do momentu gdy zostajecie rozkuci, każdy z was otrzymuje przydziałowy bochenek chleba, manierkę z wodą i nóż - po czym wpychają was do portalu. Wtedy czas zadawania pytań się kończy... a rozpoczyna się czas przygody

OPIS

-Sesja 4-5 osobowa

-Ważna historia (czemu trafiliście do Avernum, kim przed tym byliście itd.)

-Gramy 'od zera do bohatera' czyli postać odgrywana będzie miała ok. 20 lat i będzie początkująca w tym co robi


ROZWÓJ POSTACI

Postacie i ich siła bazują na zestawie umiejętności, rozwijanych za punkty. Punktów nie dostaje się za zabijanie wrogów, tylko za wypełnianie zadań i odgrywanie roli. Zły roleplaying nie będzie karany punktami karnymi, ale będą obcinane punkty za zadania.

Umiejętności występują na poziomach I-V, wykupienie kolejnego poziomu kosztuje tyle co wykupywany poziom (za I poziom - 1 punkt, za II - 2 pkt. itd.). Wykupić kolejny poziom można tylko mając poprzedni.

RASY

Gramy ludźmi - sorry, no bonus, to was skłoni do lepszego wczucia w rolę.

KLASY

Na początku dostajecie dwa punkty umiejętności, co wystarczy na wykupienie pierwszego poziomu dwóch z 4 początkowych umiejętności - klasy mają odpowiednio do ich przeznaczenia dobrane zestawy, ale to nie znaczy, że nie mogą nauczyć się umiejętności innych klas - mag może nauczyć się walczyć, ale wtedy mniej punktów zostanie mu na ulepszanie wiedzy magicznej - to wy wybieracie kierunek rozwoju.

1. Profesje bojowe

Żołnierz - podstawowa klasa bojowa, wyszkolona głównie do walki w zwarciu. Żołnierze trafiają do Avernum zwykle za niewykonanie rozkazu, dezercję lub grabież. Jednak wielu żołnierzy z prywatnych regimentów trafia do Avernum tylko za to, że biorą pieniądze od kogoś innego niż Hawthorne.

Początkowe umiejętności: Broń jednoręczna, Broń oburęczna, Walka z tarczą, Walka w zbroi

Strzelec - klasa specjalizująca się w broni dystansowej. Często trafiają do Avernum za sprzyjanie rebeliantom, ponieważ wielu strzelców wywodzi się z biedniejszych warstw społeczeństwa - najczęściej zaciągani do wojska wbrew swej woli, nie stać ich na zbroje i broń, więc chwytają za stare łuki i oszczepy.

Początkowe umiejętności: Broń strzelecka, Broń miotana, Broń jednoręczna, Wyrabianie pocisków

Zabójca - szkoleni w sztuce cichego zabijania, zabójcy trafiają do Avernum za próby zamachów na ważnych notabli - często wynajmuje ich sam Hawthorne, by pozbyć się politycznych przeciwników, a potem pozbywa się świadków - zsyłając ich do Avernum.

Początkowe umiejętności: Broń jednoręczna, Skradanie, Znajomość trucizn, Oburęczność

2. Profesje mistyczne

Mag - praktykowanie Trayii (Magii Prawdziwej) jest zakazane od czasów powstania portalu do Avernum - moc magów tak przerażała Imperatora, ze jako pierwsi zostali wrzuceni przez stworzony przez siebie portal. Jednak nie wszyscy przestrzegają tego zakazu... i czasem Imperium się o tym dowiaduję.

Umiejętności początkowe: Magia ofensywna, Magia defensywna, Znajomość ziół, Czytanie run

Zaklinacz - praktykowanie tradycyjnej, wiedźmiej magii (Fey) ma w Imperium długą historię, przetykaną czasami prześladowań i palenia na stosie. Te czasy, niestety dla praktykujących, powracają za rządów Hawthorne'a.

Umiejętności początkowe: Tworzenie talizmanów, Tworzenie totemów, Znajomość ziół, Czytanie run

Szaman - ludzi rozmawiających z duchami bano się zawsze i nikt nie narzekał, gdy Imperium wreszcie znalazło sposób, by się ich pozbyć. Szamani podzielili los nie-ludzkich ras imperium, skazani na banicje za swoja odmienność.

Umiejętności początkowe: Zmysł astralny, Mediacja, Broń jednoręczna, Czytanie run

3. Profesje pomocnicze

Myśliwy - ubodzy myśliwi często trafiają do Avernum za polowanie w złym miejscu. Wystarczy ubić jednego jelenia z zamiarem uratowania rodziny od głodu i człowiek budzi się w celi, czekając na eskortę do portalu.

Umiejętności początkowe: Tropienie, Broń strzelecka, Pozyskiwanie, Skradanie

Medyk - dla rebeliantów ktoś, kto umie składać złamania, tamować krwotoki i zszywać rany, jest bezcenny. Równie bezcenne dla Imperium jest pozbycie się takiej osoby. Część medyków trafia tam jednak za praktykowanie zakazanej sztuki alchemii - pozwalającej na tworzenie potężnych mikstur.

Umiejętności początkowe: Znajomość ziół, Medycyna, Czytanie run, Alchemia

Złodziej - ten typ osoby trafia do Avernum z jednego powodu: nie potrafi trzymać rąk przy sobie, a rzeczy innych ludzi z daleka od siebie. Gdy wykorzystują swoje umiejętności w słusznych celach są częstokroć niezastąpieni.

Umiejętności początkowe: Otwieranie zamków, Rozbrajanie pułapek, Broń jednoręczna, Skradanie

OPIS NIEKTÓRYCH UMIEJĘTNOŚCI

Pozyskiwanie - zdolność myśliwego do pozyskiwania wartościowych części zwierzyny - mięsa, kłów, skóry itp.

Astralny zmysł - pozwala widzieć i komunikować się z duchami.

Mediacja - zdolność do materializowania ducha dzięki własnej sile życiowej.

Tworzenie talizmanów - tworzenie małych przedmiotów, biżuterii, różdżek, napełnionych magia Fey - zawierają w sobie gotowe zaklęcia, których może użyć każdy posiadający amulet.

Tworzenie totemów - tworzenie totemów wypełnionych magią Fey, które wywierają określony efekt na obszar lub na osoby patrzące/znajdujące się w pobliżu totemu.

KP wysyłac na maila: plllizzz@o2.pl!!!

wiązałem z tą sesją spore nadzieje, ale jak widać, na razie to postoi

please, stay tuned

zamknięte do odwołania/otrzymania więcej dobrych kape

Ostatnio edytowany przez plllizzz (2009-05-13 13:32:43)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plwww.medicanova.szczecin.pl Ciechocinek masaże internet maków pranie kołder konstancin rozcieńczalnik uniwersalny