Witaj na pradawnym forum , które w czasach starożytnych tętniło życiem. Dzisiaj inna epoka, fora internetowe nie mają już takiej popularności, ale mimo to zajrzyj do nas , napisz posta lub na chacie od czasu do czasu. Zagraj w mugena z postaciami ze swojego ulubionego anime. Niech pojawi się nuta nostalgii. Stary Leśniczy wciąż tutaj mieszka :)
Tutorial nie jest trudny, imo wychodzą dość ładne prace dla początkujących / średnich.
Jest ona apsolutnie i całkowicie mojego autorstwa!
Pare żeczy jest wziętych z paru innych ale reszta jest całkiem moja.
Potrzebne nam są:
Render: weźmiemy go z www.planetrenders.net (trzeba mieć tam konto)
Winter breeze brush: http://axeraider70.deviantart.com/art/W … s-44617350
C4D: http://planetrenders.net/renders/displa … ?pos=-4852
UWAGA!
Musimy mieć Gimpa wersje 2.4 ponieważ jest to brush PS'a a tylko GIMP 2.4 je czyta!
Let's start! ^^
1. Tworzymy nowy dokument o wymiatach np. 395 x 135
(tutaj screena nie warto dwać ^^)
2.
Plik ->otwórz jako warstwy. Otwieramy nasz render i nażędziem przesuwania (m) ustawiamy go sobie ładnie, skalujemy (warstwa -> skaluj warstwe)
3. Kopjujemy nasz render (crtl + c) i zaznaczamy sobie naszą warstwe tło.
Teraz na tle wklejamy (crlt + v) na całej warswie "tło"
4. Gaussik xD
Na warstwie tło stosujemy filtr "rozmycie gaussa" (filtry -> rozmycie -> rozmycie gaussa) o parametrach około 50 - 70.
5. Rozmycie w ruchu ;d
Nowa warstwa (ustawiamy ją pomiędzy renderem a tłem a raczej warstwą "tło")
Znów wklejamy render tak, by zakryć całą warstwe
Na tej że warstwie stosujemy filtr filtry -> rozmycie -> rozmycie "w ruchu"
Parametry rozmycia:
Długość na MAKSA a kąt 90.
6. Miękkie światełko xD
w/w (wyżej wymienioną) warstwe ustawiamy na "miękkie światło"
Nasze okno warstw powinno prezętować sie tak:
7. Winter breeze
Warstwa -> nowa warstwa
Ustawiamy ją pod renderem (warstwą z renderem)
Aaaa... i teraz moja ulubiona część.
Bierzemy pierwszy winter breeze brush i madziamy nim na biało jak nam sie podoba :]! xD
8. Odbicie
Robimy JESZCZE nowszą warstwe i znów madziamy winter brushem
Używamy teraz narzędzia odbicia i odbijamy to sobie :]
9. Miękki światełko ;p
Teraz obie te warstwy ustawiamy na miękkie światło:
10. C4D
Plik -> otwórz jako warstwy, otwieramy w nowej warstwie nasz C4D.
Stosujemy na nim: Kolory - Desaturacja.
Ustawiamy tąże warstwe na pokrywanie.
Nasze okno warstw:
11. Wtapiamy render.
Duplikujemy warstwe z renderem (warstwa -> duplikuj warstwe)
I na niezduplikowanej warstwie z renderem stosujemy filtr filtry -> rozmycie -> rozmycie gaussa z parametrami 15 x 15
12. Napis i ramka
Tutaj każdy ma swoją technike, sposób wieć nie będe dyktował.
A więc jest to koniec mojego tuta, mam nadzieje że sie spodobał
Mój outcome:
Dawajcie tu swoje outcome!
Jeśli ktoś nie przeeczytał to powiem jeszcze raz wyrażniej: DAWAJCIE SWOJE OUTCOMY!!!
Jeśli są jakieś niejasności to proszę pisać TU I TYLKO TU! NIE NA GG, NIE NA PW! TU!!!
PzDr. xD
Ostatnio edytowany przez Kiba12 (2008-02-11 18:10:49)
Offline
SSJ5
Niezły tut, ale mi się nie przyda^^ 9/10
Btw. Byczka znalazłem^^
"Desturatyzacja" xD
Kolejne:
"Nażędziem", "kopjujemy" xD<ale się czepiam xd>
Ostatnio edytowany przez szklanka (2008-02-17 13:32:17)
Offline
@Szklanka ;p
Poprawione... na Desaturacja oczywiście xD
Offline
A czy w PS mozna tak samo zrobić ?
Offline
Alexa napisał:
wiesz co tutek super tylko by sie foty przydaly ;]
foty były, ale mfoto zakończyło działalność ^^
Offline