Otóż to zupełnie inna Sesja niż kiedykolwiek.
Trzy armie: , Ożywieńców , Orków i Ogrów oraz Przymierza rozpoczęły wojnę o urodzajne tereny Bersiah.\ Potrzebuję 3 osoby.
Pbf - Dla Taktyków ;] Gdyż każdy ma swą Armię , będę brał pod uwagę każdy możliwy czynnik - Warunki Pogodowe itp. Podczas bitew będzie dochodzić to ogromnych starć !
Oto Mapa:
Dol Guldur - Umarlaki Parhas - Orkowie i Ogry NoKlam - Ludzie.
Zwycięży ta osoba która zajmię Całą Krainę Bersiah.
Gdy nadejdzie odpowiednia bitwa podam szczegółową Mapkę oraz wszystkie parametry i czynniki pogodowe. Jak dostanę 2kp to powiem wszystko co trzeba.
Głównie jednostki będą miały 5 czynników - Zdrowie , Mana , Atak , Obrona i Liczba w Oddziale.
ATAK:Wiadomo Atak , czasem przez różne czynniki będzie brany atak bazowy pod lupę. deszcz - atk (-5) , słońce atk+5 itp.
OBRONA: Tak samo jak wyżej.
Życie: Zycie jednostki , czyli ile razy łupnac trzeba ażeby zdechł. jeśli jakaś jednostka przeżyje to Zycie i Mana w następnej bitwie są już odnowione. Mana: Potrzebna do czarów , Mana odnawia się tylko po skończonej walce , czyli Mumia ze 1000 many może tylko ten zasób wykorzystać
Jednostki:
GŁÓWNIE ! we wszystkich armiach będą znajdowaly się 4-5 jednostki ażeby nie wprowadzać niepotrzebnego harmidru. 3 Naziemne , 1 latające i 1 pływające.
OŻYWIEŃCY
Atk:15 Def:5 Życie:100 Oddział:100
- Zombie. Atk:20 Def:5 Życie:100 Mana:0 Oddział:50
- Mumia.
Atk:5 (atakuje na odległość) Def:10 Życie:250 Mana:1000 Miejsce:5 Oddział:20
Czary: Przekleństwo-Jednostki wroga zostają osłabione. Wskrzeszenie-Czar zabiera 666 many , wskrzesza 10 Zombie. Oddech Śmierci-Zabija maksymalnie 5 wrogów , Oddech zgniłego fetoru mumii , 250 many.
- Smok Mroku. Atk:50 (atakuje na odległość) Def:25 (Tylko jednostki atakujące na odległość mogą go trafić.) Życie - 1000 Mana:500 Oddział:10
Czary: Ognisty Deszcz - Deszcz ognia wylatuje z pyska smoka i bombarduje wroga , zabija maksymalnie 20 ludzi. Mrok - Jednostki Wroga ogarnia mrok , -10 obrony wroga.
Okręt Wojenny Ożywieńców. -Brak Obrazka- Atak:5 (atakuje na odległość) Def:5 Życie:10000 Mana:0 Miejsca:200 (Słabe ale wytrzymałe potrafią przewozić wojsko) Oddział:100
ORKOWIE
- Uruk. Atk:50 (Atakuje na Odległość) Def:5 Życie:300 Mana:0 Oddział:50
- Ork Atk:25 Def:20 Życie:100 Mana:0 Oddział:100
- Jeźdźcy Wargów. Atk:30 Def:10 Życie:250 Mana:0 Oddział:20
-Rok. Atk:50 Def:10 (tylko jednostki na odległość mogą trafić.) Życie:500 Mana:0
-BRAK OBRAZKA- - Troili Niszczyciel Atak:5 (atakuje na odległość) Def:5 Życie:10000 Mana:0 Miejsca:200 (Słabe ale wytrzymałe potrafią przewozić wojsko) Oddział:100
Ludzie i Elfy
Amaruakiem -Nekromantą Jest Hakke. - Keeliani. Sishenem Umarlaków jest Narek. Rnaeseron Okrsrur generałem Elfów jest Oxin - Gelu Andarion. Królem Ludzi Jest Semaru - Danny Peterson. Wielkim Witaziem Orków jest Spejd - Rick Blood Generałem Wushu Orków jest Pryś - Keithar
Generał Elfów Domyślnie jest posłuszny Królowi Ludzi , Może wzniecić bunt ale wpierw musi napisać do MG. Sishen Umarlaków Domyślnie jest posłuszny Amaruakowi Nekromancie. Nie może wznieci buntu. Król Ludzi Może rozpocząć wojnę z generałem elfów , gdy ją wygra może przejąć Armię Generała . Może też zabić lub oszczędzić Generała. Wushu Jest posłuszny Witaziowi , Lecz może wzniecić Bunt i rozpocząć Wojnę . gdy ją wygra może przejąć Armię Generała . Może też zabić lub oszczędzić Generała.
Możecie Robić Co chcecie.
DZISIAJ ROZPOCZYNA SIĘ MIESIĄC AGROSB ! BITWY ZABRONIONE ! MACIE CZAS NA TAKTYKI I UZUPEŁNIENIE WOJSK !!
ZDARZENIA ! Sishen Ożywieńców zdobył Wyspę Dziewic ! Amaruak Oraz Sishen o 16.00 zaatkują Archipelag Elfów. WYSPA ELROG , DRAESHDESHA ORAZ WYSPA LORIN ZAJĘTA PRZEZ OŻYWIEŃCÓW !! ARCHIPELAG ELFÓW ZOSTAŁ ZDOBYTY PRZEZ OŻYWIEŃCÓW , ARCHIPELAG ELFÓW OD DZIŚ JEST LINIĄ OBRONY RICHTERA LUDZIE ZDOBYWAJĄ WYSPĘ DZIEWIC ! KRÓL LUDZI BUDUJE FORT NA WYSPIE DZIEWIC DOL GULDUR ORAZ PARHAS POŁĄCZYLI SWE KRAJE
|