Naruto Mugen, Naruto The Setting Dawn , Anime i Manga

Baza postaci || MUGEN

  • NarutoNaruto: 72
    BleachBleach: 10
    One PieceOne Piece: 3
    PozostałePozostałe: 9

Radio AOI

  • Nie jesteś zalogowany.

Sonda

Czy masz dziewczynę/chłopaka

TAK

20% - 26
MIAŁEM

27% - 35
NIE

32% - 41
NIE MIAŁEM

19% - 25
Total: 127

#91 2009-01-22 00:38:28

ultek55

http://i41.tinypic.com/4icy2q.png                              Academy Student

Skąd: ja jestem mamO?
Zarejestrowany: 2008-12-30
Posty: 59

Re: Czy masz dziewczynę/chłopaka

miałem ale mnie rzuciła Bo "za duzo czasu spędzam nad książkami"
Dla mnie tym lepiej wiecej czasu poświęcam Temu oto Forum xD


http://sopot.i365.pl/neo/i/us1.gif NeOsTrAdA To zUo

Offline

 

#92 2009-01-22 12:47:06

Kunik

http://i41.tinypic.com/f83m9.png

Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2008-01-12
Posty: 737
WWW

Re: Czy masz dziewczynę/chłopaka

@Alex
Jak ja kocham ironie ^^

Czytajac wasze posty zastanawiam sie, czy znacie pojecie "chodzic z kims". Jezeli dziewczyna niczym sie nie rozni od zwyczajnej kolezanki, zastanowcie sie czy to ma sens.


http://i42.tinypic.com/2d9796w.png

Offline

 

#93 2009-01-22 14:01:01

Taboretto

http://i41.tinypic.com/f83m9.png

Skąd: Đîńńč
Zarejestrowany: 2008-08-18
Posty: 1542

Re: Czy masz dziewczynę/chłopaka

Kakuz napisał:

ja mam super laska

czyli musi być malo inteligentna bo i twój avek aż obcieka inteligencją xD

sHadowPL napisał:

Cóż, tak myślałem, że niektórzy mają dziewczyny w formacie *.JPG :< Cóż, każdy ma inny gust, ale...

I znów Shadow zagiąl kogoś swoim tokiem myślenia xd

Pan Brzoskwinka napisał:

Młodzież  w wieku 16++ lat : Tutaj powstaje bardzo silna więź , tak zwany 'Związek poważny" którego podstawą jest seks 7x w tygodniu

No już chyba trochę przesadzileś najwyżej 4x  xD

Blah napisał:

Ja w ogóle myślę że ten temat powinien być zamknięty, skoro średnia arytmetyczna lat wszystkich userów wynosi 12... dzieci myślą że są dorosłymi, prawdziwe chodzenie to się zaczyna najwcześniej w liceum...

Zgadzam się w zupelności (sam mam prawie 16 lat jak nie wierzycie to zajrzyjcie do tematu "FOTO") Większość userów nie dorosla jeszcze do prawdziwych związków co nie oznacza że ja coś o tym wiem Jakby nie patrzeć "chodzenie" w 6 klasie polega na szpanowaniu przed kolegami "jaką ma się fajną dupę" Sorry za slownictwo ale trzeba drastycznie do tego podejść

Pono napisał:

więc czy macię dziewczynę
Osobiście ja mam
w klasie chyba z 5<na serio>
i na podwórku jedną

U mnie na podwórku też jest duuużo do wyboru,do koloru -,-"

Minato napisał:

Co to za temat :d
Tutaj 80% ożytkowników nie ma jeszcze 15 :d a Ty gadasz o dziewczynie  <hahaha>
żal!!!!!

@ down
i co ty z tą dziewczyną robisz   
trzymasz za reke   
lol lol lol lol lol!!!
żal żal żal żal żal!!!!
<hahahahahahaha>

w 100% potwierdzam

mati uzumaki napisał:

ja nie mam "LASKI" he he he
wole jeszcze poczekac 12 lat mam
jeszcze nie chce se marnowac zaycia

Wreszcie jakiś 12-latek dal normalną wypowiedź ><

Sasori_Akatsuki  napisał:

Miałem Dziewczyne Lecz Pusciła się

Na smyczy się puścila? rozumiem...

FifiHyuga napisał:

Yy .. Niby dlaczego.? Uważasz , że osoby w młodszym wieku nie umieją o to zadbać i " chodzą " tylko po to , żeby się przed kumplami popisać.? .. Lul ..

Ale taka prawda.Osoby w tak mlodym wieku nie znają prawdziwej milości

FifiHyuga napisał:

A co ma do tego Feminizm.? Bo nie rozumiem Twojej wypowiedzi.

Jak nie rozumiesz to po co piszesz? ><"

FifiHyuga napisał:

Yy .. Puściła się.? Sądzę , że nie znacie znaczenia tego słowa.

Dla dwunastolatków "puszczanie się" to zagadanie do innego kolegi... -,-"

P.S. I znów się rozpisalem...

Ostatnio edytowany przez narutowinner (2009-01-22 14:07:47)

Offline

 

#94 2009-01-22 14:32:45

Sylar

http://i41.tinypic.com/f83m9.png

Skąd: New York
Zarejestrowany: 2007-10-16
Posty: 3263

Re: Czy masz dziewczynę/chłopaka

Yyy...skończcie juz z tym , to jest było i będzie wiadome że związek w wieku 12 lat jest niemożliwy ;D pozatym powtarzamy się , wszyscy....


http://www.divinityonline.net/SantaPoring.gif
http://i44.tinypic.com/2d83x9i.jpg

Offline

 

#95 2009-01-26 20:21:27

Narutoo24

Zbanowany

Zarejestrowany: 2008-10-11
Posty: 186

Re: Czy masz dziewczynę/chłopaka

Miałem pare lasek ale wszystkie z innych miejscowości


http://iv.pl/images/5tqsl8vyh4bd03fd2rn0.png

Offline

 

#96 2009-01-26 21:40:44

Alex

http://i40.tinypic.com/241meeg.png

Skąd: ważniejsze dokąd
Zarejestrowany: 2008-01-24
Posty: 1324
WWW

Re: Czy masz dziewczynę/chłopaka

@up
O widzę, że niezły z Ciebie playboy ^^ 
Jak marynarz co port to inna laska... żałosne.

A i swoją drogą po laniu z userów, którzy piszą podobne posty do Twoich trzeba mieć niezłą odwagę, żeby napisać takiego posta i wyjść na głupie dziecko - szacun ^^


Zamykam temat, bo rzeczywiście większość userów tego forum nie jest w stanie się tu sensownie wypowiadać.
Może jeszcze kiedyś temat zostanie otworzony, jak średnia wieku na forum się podniesie... ale to chyba odległe czasy.

Offline

 
pun.pl - załóż darmowe forum dyskusyjne PunBB
Nowe postyNowe posty || Brak nowychBrak nowych postów || zablokowanyTemat zablokowany || Nowe postyTemat przyklejony

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plbusy Bruksela psycholog Piła