Baza postaci MugenArchive

  • Polecamy stronę mugenarchive. Jest to największy zbiór postaci do mugena ze wszystkich anime. Baza cały czas aktualizowana. Pobierz swoich ulubionych bohaterów i dziel się opiniami na naszym forum. Bądź częścią społeczności
    Baza postaci

Ogłoszenie

Witaj na pradawnym forum , które w czasach starożytnych tętniło życiem. Dzisiaj inna epoka, fora internetowe nie mają już takiej popularności, ale mimo to zajrzyj do nas , napisz posta lub na chacie od czasu do czasu. Zagraj w mugena z postaciami ze swojego ulubionego anime. Niech pojawi się nuta nostalgii. Stary Leśniczy wciąż tutaj mieszka :)

Arturia-Pendragon-95017-thumb Edward-Elric-Fix-AI-30783-thumb Gintoki-39783-thumb Goku-MUI-92988-thumb Goku-SSB-22899-thumb Gon-17939-thumb Ichigo-Final-39597-thumb Inuyasha-Diogo-76243-thumb Ippo-42350-thumb jotaro-spr-4-E30-thumb Kenshin-33694-thumb n-Lkn-thumb Natsu-73764-thumb Saitama-78668-thumb Seiya-43859-thumb SM-Luffy-TS-45684-thumb Tanjiro-31403-thumb Toriko-by-Trafalgar-Lawzz-19895-thumb


  • Index
  •  » GIFY
  •  » Me Pivotowe nabskie sprawy

Napisz odpowiedź

Napisz nowego posta
Opcje

Kliknij w ciemne pole na obrazku, aby wysłać wiadomość.

Powrót

Podgląd wątku (najnowsze pierwsze)

damiant1998
2009-08-12 12:51:39

bardzo dobre animacje(sam nigdy w pivocie takich nie zrobię)Ja oceniam każdą jedną na 10/10 a wszystkie na
1000/1000!A i mam prośbę jakbyś mógł to przesłał tak jakby tut jak zrobić takie animacje proszę pozdro i jeszcze gratulacje(o tym zapomniałem)pozdro i zapraszam na moje forum link mama chyba w sygnie

FeniX
2009-06-27 07:33:19

Nie ma to jak odpowiedź po 2 miesiącach ^^. Drogi Blah'u, rzecz w tym, że po prostu Pivot jest fajny, ale szybko się nudzi. Jednakże, są momenty, kiedy to pewna osoba, w tym np. ja, wraca do animowania... Tak jak to jest teraz, bo zrobiłem new animację.
http://img31.imageshack.us/img31/3686/gifcio.gif

Stavros
2009-04-27 21:51:29

Jezu, czemu każdy wylatuje z wymówką, że wraca po dwóch miesiącach? Rozumiem jak to powie jedna, dwie osoby, ale tyle osób na tym forum to mówi że mi jest coraz trudniej w to uwierzyć >< Tym bardziej, że ja też miewałem długie przerwy w pivocie, ale to co umiałem mi wcale nie wyparowało. Ale żeby nie robić offtopa, ocenię twoją ostatnią animkę...

Cóż, jest dobra, ale właśnie ten easing mi za bardzo nie pasi, jest go na początku za mało. No i, tak jak inni to mówili, ciosy nie sprawiają wrażenia silnych. Ocenię to na 6.5/10

FeniX
2009-04-27 16:43:24

Ano ta. A dlatego takie złe i w ogóle, bo po prostu do animowania wróciłem. Nie animowałem od 2 miechów.

Taboretto
2009-04-26 23:07:20

Albo mi się wydaje albo to 64 dlonie na ośmiu filarach-technika Nejiego
Ten zamach przy końcówce mi nie pasi i tak jak powiedzial kunik,ciosy powinny być szybsze
7/10

Kunik
2009-04-26 19:07:30

Ekhm... No cóż, jakoś mało go widać w twoich animacjach... Jest płynnie, easingu brak!

FeniX
2009-04-26 19:05:23

W niektórych jest nawet easing??? Chłopie, ja setki testów z izingiem robiłem... w każdej animce tutaj jest choć ociupinka, w ostatniej co prawda mało, ale dlatego, że robiłem ją po 2 miechach przerwy.

Kunik
2009-04-26 18:13:02

Najss, aahhhh... Jednak, nie ma złudzenia silnych ciosów. Powinieneś je uszybszyć, zacząć powoli i w każdej klatce coraz bardziej przyspeszać, a końcowy ruch, ten który ma uderzyc przeciwnika, powinien mocno przeskoczyc.
Reszta dobrze, w niektórych jest nawet easing (szkoda, że w pierwszych atakach nie ma.)
9/10

FeniX
2009-04-26 18:02:05

http://img24.imageshack.us/img24/740/skoczne.gif

Łoka, wróciłem do animowania.

Taboretto
2009-04-18 23:04:12

1. praca: kopnięcia jak u robota,widać że ma jakieś ciuchy,rzadkie to u patyczaków i idzie to na plus ale za krótki 6/10
2. praca: to samo co z kopnięciem sztuczne to... ale plynne 6/10
3. praca: krótka walka,kopnięcie ok ale czemu ta noga się w drugą stronę zlamala? 6/10
Za wszystkie: 6/10 Pytasz poziom? Powiem że średni ale nie tragiczny

Kunik
2009-04-18 21:32:10

!!
Koleś w 3 poleciał tak, bo był rozpędzony. To było jak najbardziej naturalne. Ale za to, po drugim uderzeniu wracająca noga zgięła się w kolanie w drugą stronę.

Oxinion
2009-04-18 17:57:32

Tak samo jak ze spritami moje szajsy
Gifki są bardzo ładne, jak na pierwsze, wszystko płynne
Nie zacina, i ogólnie bardzo fajne, w pierwszy jeden atak
Więc za niego 8/10
Za drugi tak samo 8/10
Trzeci to jest uderzenie,
Powtórze to co Micro powiedział, za daleko odleciał
Ocenka 7/10

Kunik
2009-04-17 21:01:37

FeniX, no cóż. Prace są dobre, fizyka animacji jest niezła! Jednak:
W pierwszym: Zapętlenie dobre, jednak kop wygląda sztucznie! Powinien postawić tą nogę na ziemi przed sobą, nie cofać jej na poprzednie miejsce!
W drugim: Eee? To jest cios ręką? Jest strasznie sztuczny, mimo iż fajnie wygląda.
W trzecim. Wygląda nieźle, podoba mi się. Animacja jest niezła, na wysokim poziomie!

FeniX
2009-04-17 19:11:19

Rzecz w tym że w 3 ten gość leciał z niezłą prędkością. Dlatego tak glebnął .

Ohashi-Kun
2009-04-17 19:05:44

O kurde.. ;D! Piękne.. easing itd. jest . Bardzo ładne animki. No ale rzeczywiście przesadziłeś trochę z uderzeniem w twarz..ale i tak stawiam 10/10 .

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plpakiet wellness Ciechocinek Komornik Szczecin